Monday, July 5, 2010

setelah sedemikian.

agak lama mengabandonkan blog. muahahaha. busy dengan hal dunia.
padahal minggu lepas tak berapa gila pun kerja kat office, still balik macam biasa. apa aku buat eh?

sebenarnya banyak perkara berlaku, tapi aku fikir, ada sesetengah perkara itu harus didiamkan aja, daripada heboh sane sini, entah entah mendatangkan fitnah dan musibah. wallahualam.

and, aku dah delete no 3 dari list aku. heeee. sebab sakit sangat mata memandang tapi tidak mendapat. hahaha. ayat lintang pukang bagai. takpe, tak perlu faham.

mari kita fokus pada no 5 sekarang ye.

btw, this is my lunch time, dah makan laju laju nasi bungkus tadi sebab kat restaurant depan ni dah penuh..bagus jugak, lagi murah bungkus ni. heeeee..

last weekend, i went to archidex, met fatma! im so happy meeting her, lame giler (2 bulan dah x jumpa), nanti akan terpisah lagi sebab die nak terbang jauh, nanti aku follow tau. hahaha. berangan.

dan sesudah itu, saya malas mahu membebel lagi, koleksi gambar pula, malu untuk diupload. hahaha. only me know why.

btw, sangat merindui jb kerana di sana ada yogurt jcool yang tak ada di kl. sekian.

No comments:

Post a Comment