Monday, April 5, 2010

H A T I g u s a r

hati aku masih gusar, sebab hal itu.
ntah mengapa masih di dalam fasa penidakan.
macam macam lah ayat penyedap hati, tapi hanya untuk sesaat.
di saat aku sendiri, mulalah terasa sepi, sayu.
muncul lah soalan pada diri.
aku sepi, engkau sepi. aku tau.
tapi kita pilih jalan ini, kau pilih dulu, walaupun aku dah pilih dulu.
macam salah, siapa tahu.
hanya masa. benci ayat ni. benci menunggu. benci.
benci masih ada sayang, walaupun layanan seperti anjing dan sampah.
wahai hati, masih banyak yang gusar.
entahlah, kalau dilayan, takdir seumur hidup akan berubah.
kalau pun hidup.
seksa. siapa tahu. yang tak tahu, diam.
sepi itu masih datang, dan datang, setan.
pergi kau jauh, pemusnah hati.
penipu. dusta kata janji, BULLSHIT.

*THESIS*

*dan kau masih sentuh hati aku, aku menangis tanpa henti, tiada penghujungnya, tergantung*

No comments:

Post a Comment