Wednesday, April 7, 2010

S E M A N G A T

"esok balik study tau. jangan repeat lak nanti kang sem depan mane nak cari duit. lagipun kalo repeat kena jumpe bdk2 archi yang ko kate x bes tu. completekan sume keje ko. just pikir yang ko xnak dok sane dah. lgpun 5 thn dah kat ctu cam bosan je. huhu..."

ouh yeah. kata kata yang sangat matang daripada seorang rakan yang dulunya tak berapa matang dari aku. heeeeeeeeee. tahniah, anda telah matang daripada saya sekarang ya, maklumlah, dah bersuami, perlulah matang kan?

permbetulan sikit, budak budak archi yang xbes tu, ade sebilangan la, yang x berapa ngam or kata lainnya, memang tak ngam ngan aku, xpe, aku tak rugi kan. aku kan ade ko. ko sorang pun cukuplah. heeeeeeeeeeeeeee.

tak sabar! heee. you know what i'm waiting for kan. DECEMBER. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... :D

ok. sekarang sangat semangat nak siapkan THESIS! ;) Thanx dear SABRINA.

No comments:

Post a Comment