Thursday, April 29, 2010

khas buat NURUL SHAHIRAWATI

heeeeeeeee...........sha, entry ni khas untuk tunjukkan picture ko makan pancake. hahahaha. boleh?

nah. kasi tengok dulu.


heee. aku malas nak edit pape. hahahah. sabar je la.

nurul shahirawati ni, http://sha-suka-latte.blogspot.com/, aku kenal kawan atas kawan. merupakan kawan baik kepada kawan aku. hurm. ex-student ukm, belajar master environmental kot kat utm. sangat gigih. huuuuu...rajin bebenor engkau ye. takpe. dapat pergi jepun lepas tu, priceless sangat kan.

kenal biase biase je pade mulanya, macam ni..eh muke ko familiar kan? aah, ko pun same. rupanya sama time matrix johor dulu, tapi tidak saling mengenali. hehehe

lame lame jadi biase jugak. ish..tapi disebabkan selepas balik dari jepun, aku ajak die duduk bilik aku secara tidak halal..heheheh, selepas itu, kami jadi rapat dan masuk la ngan each other. ke ko tak rase macam tu sha?
hahaha. 

anyway, aku sangat lucky ko ada dengan aku time tu. kalau tak mau bergelen gelen air mata aku habis duduk sorang at that time, u know what kan. heeeeeeee... thanx sangat teman aku yang penakut tapi pergi duduk bilik single ni. ;P

one more thing that i like being friend with sha is when we almost think alike. ;) senang aku berkomunikasi dengan kau, taklah kite setuju memanjang pendapat masing masing, tapi kita memahami. itu penting. i can say roomate paling best pernah ada sepanjang aku kat UTM. thanx again. and thanx nad kenalkan kitorang, orang baik mesti dikongsi bersama. ;)

last but not least, gambate sha with ur master thesis! we know you can do it! lepas ni ko jangan nak lupe lupe kat aku lak...ye la kan..dah nak jadi isteri en ikhwan nanti...;) happy for u both. take care tau!
ill c you when i c u :)





2 comments:

  1. wah muke aku xleh blah nmpk cm seronot sgt mkn.
    hahaha.
    thanks weh :)
    hihi btol lah ape yg ko tulis tu kita SEKEPALA.
    aku ni simple je orgnya :D :D :D

    happy working days tau.
    ingat enjoy kerja tu sbb tuhan da bg nikmat ko utk enjoy ms blaja so skg nikmat enjoy ms keje lak.
    dpt first paycheck tu ehem2 wakakaka.
    menabung weh!

    ReplyDelete
  2. menabung untuk siapakah apakah? hahahaha
    wiil do! ;)

    ReplyDelete