Thursday, May 13, 2010

i need a massage, maybe a day in a spa. wowee!

my body is rejecting my activity. sebenarnya bukan the whole body, cuma i have this back pain yang sangat sakit dan pedih bila duduk terlalu lama. macam macam dah bubuh/sapu kat tempat yang sakit, but still sekejap je sakit tu hilang. sigh. like now at this very moment, sangat sakit dan pedih T____________________T"

itu yang membuatkan berangan untuk mendapatkan body massage at a very nice spa....i know one..dekat sunway resort and spa. hahahaha. siapa nak belanja. best woooooo. tengok gambar pun dah rasa sangat teruja. inilah akibat study tentang hotel mewah, tengok benda yang best best dan rasa macam nak pergi dengan kepala badan mata tengok sendiri. macam best. eh tak. memang best. ok. dah jadi iklan tak berbayar pulak.

.......................................................

aku menulis ni sementara nak mengupload file yang besar gedabak 50mb menggunakan 4shared atas khidmat broadband, ouh sangat perlahan macam siput. penat kot aku nak tunggu. aku sangat penat 2 minggu ni, macam culture shock bekerja ke apa? im not complaining or whining about work, i had fun working...but i just need to adjust my body for the working environment.

today, mr boss said this one word that made me not sleepy for the rest of the evening, 'good'. haaaa....sebabnya kami iaitu aku dan rakan sekerja yang selalu buat aku emo tak tentu pasal, telah berjaya menyiapkan tugasan pada waktu yang sepatutnya dan juga kami telah berjaya membaca pemikiran mr boss dan melakukan apa yang beliau fikirkan. alhamdulillah. a good start i must say. hopefully, mr boss akan sentiasa sabar membimbing kami menjadi arkitek yang berjaya suatu masa nanti.

and btw, aku suka jadi arkitek. ;) 

aku dah tanamkan cita-cita ni dari aku kecik lagi, no wonder it grew in my heart, beatifully. :)

.......................................................

randomly, boleh tak kalau kau tak btau aku benda yang tak patot dan mengganggu emosi aku? aku pernah sangka yang kau baik dan boleh dipercayai, tapi tak rupa rupanya, kau terlalu jujur. konon. tapi aku perasan perubahan pada diri kau, kau menjadi semakin hipokrit, kononnya cool la tu, berkata kata pedas dan tajam, macam oppss...ada aku kesah? tapi, sebaliknya, kau menjadi seorang yang aku dah tak percaya.

aku nak pasang shield la, supaya kau takkan ganggu emosi aku lagi.

dan aku terfikir, kenapa kadang-kadang sesetengah orang macam overprotected kepada diri sendiri?
low self esteem atau low self esteem?

aku sangat positif sekarang, sampaikan perkara yang dulu aku akan mengamuk tak tentu pasal,aku diamkan aje skang, penat lah beremosi, walaupun perlu jika kena pada tempat dan masa.

seseorang pada masa lampau yang datang kembali mengajar aku supaya keringkan sikit hati, kuranglah air mata keluar nanti, eh..tapi tak..kau tak pernah keluarkan air mata aku. thats what i appreciate about you. thank you. kadang-kadang kelihatan kejam, tapi sebenarnya rational. 

rationalised everything, you'll be at peace.
when you are at peace, everything else will fall into its places accordingly.

and just watch a movie, one of the thing mentioned in the movie was, 

"you have to know what do you want in order to search what you want"

sangat bermakna pada aku. ye lah...jika tiada target, ataupun tujuan dan matlamat, mesti rasa lost dan tidak akan nampak cahaya di penghujung jalan...macam aku ngan akak aku tadi, pergi tesco, kononnya nak beli toiletries and bayar bil maxis die, rupanya tesco takde maxis and kupon barang yang diberi sempena mother's day hari tu, harga barangannya lagi tinggi daripada farmasi. cis. aku terpedaya. padanla mama tak pakai brand macam tu, suka putaq belit noo...huh. boikot situ sekejap. 
last lasst kami menuju ke jusco lak, then jalan je ke mana kaki membawa. rasa macam lost. tapi ini lost cuci mata kot. hahahaha. cuci je. hahaha!


argh, baru 79%


...................................................................

kenapa satu hari kalau tak teringat kat no.3 tak boleh. em. you main main eh. main nyorok nyorok. tak kesah. fun. sebab bila i miss you, i feel happy, bila i teringat kat you, i feel happy. 
ya allah, senang dan tenangnya perasaan sebegini. alhamdullilah.

i tak tau if you are gonna read this or what, i didnt want to hope for anything, or mintak apa apa from you, in fact, i bukan jenis yang demand bukan bukan as some jerk accuse me that way..obviously he didnt know that very well. opppss...terbtau lak jerk to he la kan. hahahah!

btw, i nak cerita pasal no.3.

eh...dun want la. too many silent reader, ntah ntah you're one of them..heeee. blushing kejap.

........................................................................

ain, ape ni..macam pillow talk kat blog sendiri.
ok what, my blog, i tulis ikot my way. heeee

i miss talking to my girl frens, sabrina and liza..where are you?
heeee. sorang tu membawa budak...busy kot dengan married life..sorang lak jauh nun di penang sana.
how am i going to talk to you?
nanti datang la singgah kl b4 balik jb kay? :)

yeay, it 94%, and i have another file to upload.. T___T" 

..............

eh, just start uploading the other one. sigh. nearly 1 am.

and i have nothing more to say for today. good nite.
i want to have a dream with no.3 tonight. sweet ones. heeeeeeeeeee.

i miss u, lagi. happy.






3 comments:

  1. jiwang kak?
    hehehehe.
    back pain means u need to exercise :)
    kan dlu aku sll mngadu sakit blakang kan?
    well skg rutin aku jogg at least twice a week & aerobic plus exercise on the sunday 2 hrs non stop.

    awesomeness!

    ReplyDelete
  2. hello makcik. hehe

    ni bukan betol betol back pain kat tulang belakang tu macam ko, aku nye kat upper part, belah kanan je. mungkin cara aku duduk buat kerja kat rumah kot. huhu. sangat sakit. dan sebab aku ngah ade kerja free lance ni, nanti dah setel, harapnye ok la.

    ouh, nak g aerobic gak. ko g kat mane?
    bestnye. aku nak survey tempat la nanti. macam best. ;)

    ReplyDelete
  3. hehehe.
    so btol kan lah postur ko tuh.
    maybe cara ko duduk slh ngeheeeeeee ;p

    aku aerobik kat tmn rekreasi area kuantan.
    heee teruja tgk org aerobik ms pergi kat hutan bandar mutiara rini :D :D :D
    mestilah best sbb mandi peluh heeee.

    ReplyDelete